.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دريا را با اعتبارشهرستاني نميتوان مديريت كرد

شمال نيوز: فرماندار محمودآباد گفت: دريا اين موهبت ملّي را با اعتبار شهرستاني نمي توان مديريت كرد.

عبدالقدير مشايخي فرماندار شهرستان محمودآباد طي سخناني در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان محمودآباد به عنوان اولين شهر ساحلي از مسير پايتخت همه ساله ميزبان هموطنان عزيزمان در فصل تابستان و ايام نوروز مي باشد كه حجم گسترده حضور مسافران در شهرستان هم تهديد است و هم فرصت.
وي گفت: 32 كيلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس براي عموم مسافران از جمله فرصت هاي قابل اشاره و مهم در توسعه صنعت گردشگري در محمودآباد مي باشد كه علت انتخاب محمودآباد براي اقامت از سوي مسافران نيز همان ساحل آزاد است ولي متاسفانه عدم استقرار ناجي غريق در مناطق كور و آزاد و همچنين عدم پرداخت حقوق ناجيان در سال گذشته موجب كاهش رغبت حضور ناجيان در سواحل دريا شده است كه از اين حيث حضور مسافران و عدم تامين امنيت جاني در هنگام شنا در دريا به عنوان تهديد به حساب مي آيد.
رئيس ستاد طرحهاي سالمسازي دريا در شهرستان محمودآباد گفت: 7 طرح سالمسازي دريا در شهرمحمودآباد و سرخرود جهت رفاه حال شهروندان و مسافران در نظر گرفته شده است كه انتظار داريم مسافران محترم تنها در نقاط تعيين شده شنا نموده و از شنا در مناطق آزاد جدداً پرهيز نمايند.
ايشان بيشترين علت مرگ و مير مسافران در سواحل دريا را عدم آشنايي با فن شنا و بي توجهي به تذكرات يگان انتظامي مستقر در سواحل و سرپيچي از تذكرات ناجيان غريق و بي توجهي به علائم و تابلوهاي نصب شده در ساحل عنوان كرد و گفت: متاسفانه با شروع فصل گرما و علاقه وافر هموطنانمان به شنا در دريا از آغاز فصل تابستان تا به حال 2 نفر در سواحل شهرستان محمودآباد جان خود را از دست داده اند.
فرماندار محمودآباد خاطر نشان شد : دريا موهبتي است ملّي كه مورد استفاده عموم هموطنانمان از اقصي نقاط كشور قرار مي گيرد ولي خدمات رساني مطلوب  به آنان نيازمند اعتبار ملّي است و با اندك اعتبارات شهرستاني نمي توانيم پاسخگويي خواسته هاي بحق شهروندان و مسافران باشيم و نيازمند است نگاه ويژه از سوي مديران كشور به ساحل شود.
وي با اشاره به اهميت اجراي ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري در سواحل محمودآباد گفت: بمنظور ايجاد شور و نشاط در بين مسافران و شهروندان ويژه برنامه هاي فرهنگي و هنري از قبيل اجراي جشنواره هاي هنري تابستاني ، جشنواره بادبادك ها ، برپايي نمايشگاه كتاب ، برگزاري مسابقات ورزشي ساحلي از سوي دستگاههاي فرهنگي از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامي ، تبليغات اسلامي و ورزش و جوانان برنامه ريزي شده است.
وي خاطر نشان شد در آستانه فرا رسيدن ماه بندگي خدا ماه مبارك رمضان طرحهاي سالمسازي دريا تعطيل بوده و شنا در دريا ممنوع مي باشد. /ف
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.